Stå ud af mængden og bliv husket med en stærk grafisk identitet der fortæller jeres kernefortælling og værdier.
Den visuelle identitet er jeres vigtigste våben.
Hvordan dit brand lyder, fortæller sin historie og værdisæt, er altafgørende for om folk køber eller går videre. Det visuelle, grafiske udtryk er en kæmpe del af din virksomheds profil.
Når jeg designer et brand starter det altid med at jeg interviewer stakeholders om hvilke værdier, unique selling points og historie, virksomheden har. Det er vigtigt for mig at de identiteter jeg skaber har grundig forståelse og respekt for virksomheden og at den afspejler menneskerne bag, visionen og fremtiden.
Gennem sparring mellem mine kunder og jeg finder vi da frem til den tråd vi skal arbejde efter, de koncepter vi vil forsøge at berøre og hvilket udtryk vi stiler efter. Jeg tror på samarbejde, så du kan forvente at være en integreret del af processen.
Målet er først nået når vi har skabt noget der rammer helt rigtigt, det skal være innovativt, gennemført og gennemtænkt. Så kan vi sætte punktum.
Jeg håber at kunne arbejde sammen med dig, ræk ud på telefon, mail eller book et møde herunder og lad os komme igang!